Розробка креативної концепції та key visual для нових продуктів ТМ Точно Молочно – десерт двошаровий «Парфе»
КЛІЄНТ
Точно Молочно
РІК
2021
ЗАДАЧА
Розробити креативну концепцію та key visual для нових продуктів ТМ Точно Молочно – десерт двошаровий «Парфе».
Продемонструвати переваги продукту:
• Двошаровий десерт, що складається з легкої та корисної йогуртової основи.
• Трендові поєднання смаків: фрукти/ягоди та ботаніка.
• Двошаровий десерт, що складається з легкої та корисної йогуртової основи.
• Трендові поєднання смаків: фрукти/ягоди та ботаніка.
РІШЕННЯ
Тропічні фрукти, квіти, яскраві птахи… Все це створює атмосферу гармонії з природою, спокою, приємної ностальгії на відпочинок. Віжуал дуже яскраво ілюструє поєднання екзотичних уподобань продукту, при цьому виконаний у пастельних тонах, створюючи свій унікальний світ гармонії з упаковкою.
РЕЗУЛЬТАТ
«Вишенькою на торті» став гумористичний слоган, де назви фруктів слали дієсловами. Така фішка може «вистрілити», як сленговий вірусний вираз, який так любить молодь.