-
Маркетинговий аналіз
-
Позиціонування бренду
-
Стратегія просування бренду
-
Легенда бренду
-
Неймінг
-
Слоган
-
Логотип
-
Фірмовий стиль
-
Брендбук
-
Брендування інтер’єру
Перше враження часто виявляється вирішальним і кожен бренд має своє обличчя, своє сприйняття в свідомості споживача. Вкрай важливо створити це перше враження і підтримувати його. І починається цей процес з позиціонування та маркетингового аналізу, заснованого на унікальній торговій пропозиції продукту або послуги. Грунтуючись на інстайтах бренду ми доносимо до споживача раціональні та емоційні переваги використовуючи неймінг, легенду бренду і слоган. Надаємо іскрометну візуальну форму і підвищуємо обізнаність про бренд за допомогою логотипу та фірмового стилю, які стануть фундаментом всіх графічних елементів принципів візуалізації в подальшому.
І створюємо унікальну настільну книгу бренду «брендбук», який стане вашим першим помічником в роботі з підрядниками, клієнтами і новими співробітниками, особливо при масштабуванні бізнесу як за географічним, так і за диверсифікаційним принципом.