ТМ Слов’яночка. Молоко для ідеальної пінки
КЛІЄНТ
Слов’яночка
РІК
2020
ЗАДАЧА
Створення ексклюзивної упаковки пастерізованого молока 2-х видів жирності (2,5% та 3,2%) для мережі супермаркетів «Сільпо». Розробка дизайну та принципу диференціації виду.
РІШЕННЯ
Для створення емоційногота смачного акценту було обрано фото, яке демонструє момент формування густої молочної пінки під час приготування кофейних напоїв. Блакитний фон в поєднанні з сучасним принтом максимально підкреслив ніжний молочно-кавовий імідж. Для розділення видів використані контрастні, великі та яскраві знаки жирності різних кольорів.
РЕЗУЛЬТАТ
Помітна ексклюзивна упаковка з апетитною візуалізацією ідеальної пінки відокремила нове молоко від існуючої лінійки. Молоко успішно зайняло нову нішу та було позитивно сприйнято в HoReCa.