Розробка етикетки нового пива «Kyїv Original» для ТМ «Оболонь»
КЛІЄНТ
Оболонь
РІК
2021
ЗАДАЧА
Розробити етикетку для нового пива ТМ «Оболонь». «Kyїv Original» — це ексклюзивне пиво для мережі супермаркетів АТБ по всій Україні. Етикетка повинна відображати позиціонування продукту як символа сучасного міста, динамічного та зростаючого, та розраховано на основну цільову аудиторію віком 25-35 років.
РІШЕННЯ
Яскрава етикетка з використанням на бекграунді впізнаваного міського пейзажу міста Києва. Колірне рішення: синій із золотим, нагадує споживачам, що це «наше» пиво, українського національного виробника. Розроблено піктограму, що відображає одне з основних УТП продукту — збільшений об’єм 600 мл або «київська пінта».
РЕЗУЛЬТАТ
Сучасний дизайн з елементами урбаністики та контрастне кольорове рішення відразу привертає погляд споживача на полиці.