Ребрендінг лінійки продукції та оновлення сайту "Ідеаль НеМолоко"
КЛІЄНТ
Люстдорф
РІК
2020
ЗАДАЧА
Редизайн упаковки ТМ «Ідеаль НеМолоко» для оновлення візуального сприйняття продукту споживачем, залучення додаткових цільових аудиторій до споживання рослинного молока. Оновлення існуючого сайту.
РІШЕННЯ
Запропонована ідеальна біла концепція для ТМ «Ідеаль НеМолоко». Поєднання білого фону, як емоційного зв’язку з молоком та основного елементу у вигляді зеленої хвилі, як акценту на рослинному походженні продукту, акцент на великі «смачні» фотографічні зображення інгрідієнтів стало основою, яка поєднала всі СКЮ в одну лінійку, додавши продукту легкий та сучасний вигляд. Легкоадаптивний дизайн дозволив виконати всі види та розміри упаковок в єдиній гармонійній стилістиці, зробивши викладку продуктів максимально помітною на фоні конкурентів. Оновлення сайту на існуючій платформі було виконано у сучасній трендовій подачі та використання графічних елементів зеленого кольору, як символу рослинного походження продукту та «смачних» фото інгредієнтів, як символу натуральності ТМ «Ідеаль НеМолоко», також були додані цікаві модні рецепти.
РЕЗУЛЬТАТ
Сучасна упаковка, привертаюча увагу споживача не тільки за рахунок яскравого дизайнерського рішення, а і трендовій подачі, робить продукт бажаним для різних категорій споживачів рослинного молока. Продукт ТМ «Ідеаль Не Молоко» став помітним на полицях, а також зайняв нову нішу в категорії ХоРеКа, став модним атрибутом кав’ярень. Дякуючи сучасній подачі, цікавим модним рецептам, перевіреним на практиці, на сайт ТМ «Ідеаль НеМолоко» збільшився трафік.
Original - Man holding beer
Processed - Man holding beer