Розробка етикеток нового смаку питного йогурту та адаптація дизайну етикеток сирків ТМ «Чудо»
КЛІЄНТ
Pepsico
РІК
2018
ЗАДАЧА
Розробити етикетки для нового смаку «північні ягоди» для питного йогурту та сиркового десерта. Адаптувати дизайн етикеток для серії сирків 230 гр. Створити POS матеріали для підтримки виходу на ринок нового смаку «північні ягоди».
РІШЕННЯ
Для створення нових етикеток ТМ «Чудо» ми використали великі контрастні зображення соковитих стиглих ягід. Мінімалізм композиції та фокусування уваги на великих зображеннях ягід дозволили зробити максимальний акцент на елементах нового смаку. В роботі з 3D виконана задача відтворення реальної десертної ложки з продуктом. Ми створили в стилістиці гіперреалізму золоту ложку з бліками та дрібними деталями, повітряну структуру сиру та динамічну краплю варення.
РЕЗУЛЬТАТ
Нові продукти розширили портфоліо СКЮ ТМ «Чудо», гармонійно доповнили основну лінійку смаків та викликали додатковий інтерес споживачів, завдяки вдалій візуалізації нової гами палітри смаків.