Розробка дизайну упаковок для лінійки продуктів ТМ «Карапуз»
CLIENT
Карапуз
YEAR
2020
TASK
Редизайн упаковок для категорій: молочні та безмолочні каші, соки; овочеві, фруктові та м’ясні пюре.
РІШЕННЯ
Для того, щоб успішно провести ребрендинг ТМ «Карапуз» були проведенні маркетингові дослідження в формі опитування в соціальних мережах. Також були уточнені споживацькі вподобання цільової аудиторії. Таким чином були знайдені основні акценти, які важливі для споживачів та роблять упаковку максимально зручною для батьків.
РЕЗУЛЬТАТ
Трендові кольори в пастельній гамі, «смачні» зображення, а також чітка навігація стали новим іміджем та стилем оновлної лінійки ТМ «Карапуз», що дозволило не тільки осучаснити продукт, а і зробити його більше помітним на полицях, привернути нових споживачів, яких раніше відштовхував застарілий зовнішній вигляд упаковки.