СТВОРЕННЯ ПРОДУКТОВОГО БРЕНДБУКУ ТА СЕРІЇ KEY VISUALS
КЛІЄНТ
Орісіл-Фарм
РІК
2019
ЗАДАЧА
Створити продуктовий брендбук та серію нових key visuals відповідно до цільової аудиторії інноваційного «антипохмільного» препарату. Зробити акцент в брендбуці на сувенірну та промо-продукцію.
РІШЕННЯ
Брендбук створено на основі стиля упаковки, в дизайні використано контраст чорного та жовтого кольорів. Створені тематичні патерни, відображаючи сферу використання препарату. Key visuals базуються на принципі демонстрації «до і після» в сучасній інтерпритації.
РЕЗУЛЬТАТ
Зручний у використанні брендбук з широким спектром рекламної та промо-продукції, POSM. Серія віжуалів, які візуально відображують дію слогану «Свіжий ранок без похмілля».