Розробити дизайн упаковки нових видів лавашів та піти для власної торгової марки мережі супермаркетів NOVUS
КЛІЄНТ
Novus
РІК
2021
ЗАДАЧА
Розробити дизайн упаковки нових видів лавашів та піти для власної торгової марки мережі супермаркетів NOVUS у рамках існуючої лінійки продуктів. Відобразити відмінності та унікальність кожного з видів, зробивши максимально апетитними зображення кожного з готових продуктів.
РІШЕННЯ
Грамотно підібрані колірні рішення бекграундів щодо специфіки кожного з продуктів, деталізовані реалістичні апетитні інгредієнти, які запрошують покупця в захоплюючу кулінарну подорож чудових смаків, яку так легко і швидко здійснити, використовуючи базовий продукт. Непомітні акценти на важливих складових та особливостях приготування. Уся лінійка створена в одній стилістиці із чіткою ідентифікацією бренду NOVUS.
РЕЗУЛЬТАТ
Єдина за своєю стилістикою лінійка продуктів з огляду на індивідуальні особливості кожного з них. Апетитні, привабливі продуктові віжуали, які показують максимально яскравий, насичений смак готової страви. Незабутня, а головна проста у виконанні кулінарна подорож, до якої запрошують власні торгові марки мережі супермаркетів NOVUS!