Створення комплексу рекламних матеріалів для просування бренду Healthy Eva.
КЛІЄНТ
Healthy eva
РІК
2020
ЗАДАЧА
Створення Key Visual, презентації В2В та лендінгу для бренду дитячого харчування Healthy Eva
РІШЕННЯ
Враховуючи специфіку сприйняття і асоціацій з натуральністю китайскої ЦА для Key Visual використовується бекграунд з максимально природними простими і зрозумілими елементами, а також напряму пов’язаний з інгредієнтами продукції. Всі візуальні складові комунікаційного комплексу створені в одному стилі. Використані дуже насичені та яскраві кольори, які притаманні для рекламних матеріалів та в культурі споживання в Китаї.
РЕЗУЛЬТАТ
Одна стилістика візуалізації всіх комунікаційних інструментів, направлених як на кінцевого споживача, так і на В2В, збереження іміджу бренду як безпечного, натурального, надійного і невпинно прогресуючого.