Неймінг, розробка брендбука і каталога для компанії Grano de Oro LTD
КЛІЄНТ
Grano de Oro
РІК
2020
ЗАДАЧА
Універсальний кейс: від неймінгу компанії до розробки дизайну лого, брендбука, упаковки і каталога продукції.
РІШЕННЯ
Розроблена назва відображає сферу діяльності компанії і підкреслює її походження (Іспанія). Лого виконане в яскравому теплому жовтому відтінку, що продовжує асоціацію назви з продуктом. Брендбук передбачає можливість використання золотого пантона в друкованих матеріалах, що натякає на елітарність та високу якість насіння. В дизайні упаковки розробили унікальний паттерн, який вирізняє наш мішок серед конкурентів.
РЕЗУЛЬТАТ
Яскравий і сонячний стиль компанії, котрий виділяється серед конкурентів, які часто використовують спокійніші кольори (синій, зелений). Каталог з чорною обкладинкою виглядає несподівано для агро ринку. Він продовжує асоціативний ряд «насіння — земля — врожай». Повний комплекс брендінгу для успішного виходу компанії на ринок.