Розробка рекламних іміджів гібридів кукурудзи
КЛІЄНТ
Агро Добробут
РІК
2020
ЗАДАЧА
Розробити яскраві іміджі гібридів кукурудзи, які легко і надовго запам’ятаються споживачам.
РІШЕННЯ
Кукурудза у нас не простий об’єкт на фото в макеті, а головний герой кожного іміджу. Імідж для «ДМ Конфес» підкреслює походження гібриду. Макет для «ДМС 2715» показує стійкість до несприятливих умов, а імідж «ДМ Бенефіс» відображає назву гібриду, тому його дуже легко запам’ятати. Гумор та символізм в кожному іміджі вигідно відрізняють їх від конкурентів.
РЕЗУЛЬТАТ
При розробці ідей ми підкреслили переваги та особливості кожного з гібридів. Комбінація графічних елементів з натуральним кукурудзяним качаном зробила макети незвичайними та викликала багато позитивних емоцій серед клієнтів компанії.