Редизайн лінійки упаковок продукту «Сирок дитячий»
КЛІЄНТ
Слов'яночка
РІК
2019
ЗАДАЧА
Редизайн лінійки упаковок «Сирок дитячий» ТМ «Слов'яночка». Зробити оновлення упаковки таким чином, щоб сирок сприймався більш сучасним та яскравим. Розробити key visual на основі оновленої лінійки.
РІШЕННЯ
Систематизація елементів упаковки, заміна шрифтів на читабельні та м’які. Використання сучасних модних кольорів та яскраве рішення кришки стаканчику за рахунок використання «виворотки» малюнку, зробили продукт більш комфортним для сприйняття споживачем.
РЕЗУЛЬТАТ
Лаконічність та структурованість осучаснили дизайн упаковки. Чітке кодування кольорів та яскраві елементи дали змогу виділити упаковки на полицях та покращити сприйняття продукту споживачами.