Створення нового бренду дитячого харчування
КЛІЄНТ
Healthy eva
РІК
2020
ЗАДАЧА
Створити візуальні рішення бренду дитячого харчування для китайського ринку. Розробити логотип, головну героїню, образ бренду. Створити упаковки для декількох лінійок бренду в одній стилістиці з можливістю розширення як категорій, так і СКЮ.
РІШЕННЯ
Створено логотип , якій підкреслює натуральність бренду, зелений колір, форма яблука і накреслення шрифта — все це транслює природність. Головна героїня — життєрадісна рудоволоса дівчинка Єва. Це позитивний та зрозумілий образ, як для азіатського, так і для європейського ринку. Декілька лінійок упаковок продуктів створено в гамі кольорів, яка відповідає особливостям китайської культури. Використано світовий тренд в дизайні збільшення елементів та лаконічність бекграундів.
РЕЗУЛЬТАТ
Створено образ бренду і упаковки, що асоціюється з натуральною, безпечною продукцією для малят з першого року життя. Зрозумілий, доступний та зручний для батьків, який викликає довіру, позитивні емоції та позбавляє від зайвого клопоту у виборі харчування для малят