Створення брендингу нового продукту: логотип, упаковка, брендбук
КЛІЄНТ
CleanTone
РІК
2019
ЗАДАЧА
Зробити брендинг для нового продукту – спрей для вух на основі натуральних олій. Врахувати у візуальному рішенні невеликий розмір упаковки та цільову аудиторію, яка включає як дорослих, так і дітей.
РІШЕННЯ
Створена концепція на основі архетипу слона, яка відображає асоціацію «вухо-слон». Розроблено основний елемент: стилізоване слоненя, яке добре сприймається, як дорослими, так і дітьми. Підібрана кольорова гама, яка відображає натуральність інгредієнтів.
РЕЗУЛЬТАТ
Маленька упаковка за рахунок контрастного візуального образу чітко виділяється на полиці. Завдяки яскравому образу споживачі добре запам’ятовують продукт. Брендбук містить крім основної частини також розширений розділ POSM та сувенірної продукції.