Створення продуктового брендбуку препарату
КЛІЄНТ
Орісіл-Фарм
РІК
2019
ЗАДАЧА
Створити брендбук відомого українського ентеросорбента 4-го поколіня «Атоксіл». Розробити промо-продукцію для лікарів і кінцевого споживача. Зробити дизайн виставкових стендів.
РІШЕННЯ
Зроблено легкий редизайн логотипа, підібрані основний та додаткові кольори. Весь брендбук створено зі збреженням єдиної стилістики. Акцент зроблено на правилах використання лого в макетах для преси, ООН та інших рекламних матеріалів.
РЕЗУЛЬТАТ
Оновлено образ препарата і візуальне його сприйняття споживачами та лікарями. Розроблена айдентика та велика кількість промо-матеріалів для лікарів, а також для використання на виставках.
Original - Man holding beer
Processed - Man holding beer